torsdag den 26. september 2013

Årest brudepar





Fik en bestilling på et kort til et brudepar, det skulle være i creme/hvid og hjerter, endte med dette som jeg syntes blev fint. Inden i kortet, valgte jeg at skrive dato og navne med små bogstaver jeg kørte igennem big shot - desværre ingen billede.

Næste kort var et jeg fik lavet til scrap aften i går - fik faktisk lavet 10 - hvis første gang det er sket ha ha ha men hade lavet lidt hjemme fra så det gik faktisk okay med få dem lavet :-)

Kan mærke efteråret er kommet, og her er efteråret = suppe, så forleden fik vi vinterens første suppe - dog købe men vi elsker supper her, og dejligt nemt og især med 2 drenge der render til sport.

Tirsdag var vi til min venindes fødselsdag og se lige en smuk sol nedgang og himmel - det måtte jo på foto - drengenes kommentar var "mor du skal også ha billeder af alt" ha ha ha

Rigtig god dag til Jer :-)

2 kommentarer:

  1. Superflot bryllupskort. Og sikke fint hvidt kort....Wau.
    Og du har ret - efteråret er kraftigt på vej med kolde morgener osv.....

    SvarSlet