torsdag den 17. oktober 2013

40 år

 
Ja som overskriften siger så rundende jeg de 40 i går - jeg har dog altid sagt 30 men, har haft den mest fantastiske fødselsdage og er blevet fejret i flere dage såååå det faktisk ikke så ringe at runde de 40 :-) Jeg holdt fest i lørdags og temaet var pink - som i kan se :-) Har simpelhen fået så mange gaver og blomster at man tror det er lyv, har fået gavekort så jeg nu skal ha den længe ønsket kicthenAid maskine i huset, penge, en masse weeber tilbehør, fladjern, krøllejern, billede, lysestager, vase, vin, koncert billet, Ilse J støvler osv - det er simpelhen så vildt. Jeg var på arbejde i går og de mest fantastiske kollegaer havde sørget for flag gaver og en sang fik jeg også....... Såå scrappen har der ikke været så meget af og dog - havde lavet en del scrap tilbehør til festen som Pink sko bordkort, og kys læber sugerør
 
Nu vil jeg slappe de næste mange dage, hvor drengene og jeg kun skal hygge - dog holder vi en lille halloween fest i morgen :-) Jeg har planer om at scrappe lidt ind imellem - lidt nyt er nemlig kommet i hus og kribler for at prøve :-)
 
Rigtig god torsdag til jer alle :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Og sikke mange mange gaver. Det har du helt sikkert også fortjent søde Heidi

    SvarSlet
  2. Tillykke endnu engang ! 40 år er jo ingenting.........
    Dejligt at du er blevet fejret i stor stil. Og det tyder alle de skønne fotos da på.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen i går - skønt der blev hygget om dig :)

    SvarSlet
  4. Endnu engang tillykke med dagen. Det lyder til det var en fantastisk fest du holdte. Nogle skønne billeder.
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knusss.

    SvarSlet
  5. Tillykke her også ; ) Jeg var på Santorini, derfor fik du ikke en hilsen på selve dagen. Det lyder som om du er blevet fejret, som man skal, når man fylder RUNDT! TILLYKKE.

    SvarSlet