fredag den 7. marts 2014

Stjerne kort


Jeg var i Scrap klubben for snart 14 dage siden. Første gang i år og sørme om ik jeg fik lavet lidt - meget lidt mennn :-) kortet er inspireret fra pinterest. Fik min lille rulle til lave bølgepap igang - havde nærmest glemt jeg ejede den ;-) i aften fik jeg så lavet et par stykker mere fra samme model :-)

Weekenden er startet godt med en god "morfar" til mig mens Johan var hos klasse kammerat og hygge, sener svømmehal og så var der dømt hygge Disney x factor og sofa :-) Emil satte kursen mod Esbjerg i dag kl 12 og først hjemme ca kl 24 så jeg kæmper lidt for holde mig vågen - det er hockeykamp de skulle spille der - krydser de vandt, har intet hørt men sådan er det med teenager, mangler man penge eller mad så kan han finde mit nummer :-) 

Rigtig god weekend til alle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar